Ga naar inhoud

Vitakraft Nature Dinner


Zwelgje

Aanbevolen berichten

Ik ben altijd op zoek naar leuke/lekkere dingen voor mijn konijnen en zo kwam ik Vitakraft Nature Dinner tegen. Zijn er meer mensen die dit aan de nijnsels geven?

Volgens de verpakking is het een compleet hoofdvoer voor konijnen, maar daarvoor lijkt het mij nogal licht. Vooral als je een solide korrel gewend bent. Ik zou het niet als vervanging van biks durven geven maar geef het nu in combinatie met hun ss. De konijnen vinden het erg lekker! Ongezond lijkt het mij ook niet, het bestaat uit zonnebloemblaadjes, brandnetelblaadjes, granen, peterselie, wortel en mineralen. Het zou ook goed moeten zijn voor de tandjes en de spijsvertering. In ieder geval, dat is wat de verpakking zegt... Misschien een leuk idee als verantwoorde snack of een beetje afwisseling? Goedkoop is het echter niet, 6,75 euro per kilo.

b_5756.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind het zelf een beetje matig. Als zo als op de verpakking te lezen is dat dit het enige voer is wat het konijn nodig heeft. zou ik het zelf niet kopen. Er zit idd alles in wat ze nodig hebben maar ik vind dat het hooi en de blaadjes wat er in zitten zijn veel te klein. Ze moeten ook goed kauwen vind ik.

En ik vind het prijzig als het een volledig voer is. Dus bijmij krijgen ze andere dingen die ze lekker vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat als hoofdvoer?! Lijkt me sterk.. staat erop hoeveel je dan moet geven? Want bij mij zouden ze binnen 5 minuten al de halve zak leeg hebben.. Ziet er trouwens wel lekker uit! Ga ook eens kijken als ik dat als snoeperij erbij kan geven..

Ja, ik denk dat ze hier ook wel in 5 minuten de hele zak leeg zouden kunnen eten! Er zitten wel een paar korreltjes tussen hoor, maar toch.

Ze krijgen nu een handje vol bij hun ss en ze vissen het er in no-time tussenuit. Ze vinden het wel een stuk lekkerder dan die saaie groene korrel.

Als snoeperij zou het inderdaad goed kunnen! :yes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .