Ga naar inhoud

Supreme Petfoods Snoep??


ilse88

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

ik heb net Babs laten inenten en kreeg toen een boekje mee van supreme Petfoods. Het is de kennismakinggids kleine huisdieren.

In dat boekje stonden snacks voor kleine huisdieren, bijvoorbeeld Supreme Russel Rabbit Carrot Cruncher Treats. Een krokante snack met wortel.

Ik heb altijd gedacht dat snoepjes slecht waren voor konijnen, maar zou dit wel veilig zijn? Om haar bijvoorbeeld eens per dag zo'n dingetje te geven?

En het is van Supreme.. Dat lijkt me wel kwalitatief goed spul, toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Konijnensnoepjes zijn niet goed, er zit een soort suiker in. Het zijn dikmakertjes, maar ik denk wel dat je ze heeeeeel af en toe 1tje kan geven, als er bijvoorbeeld een konijntje jarig is. Maar wacht nog maar op de andere reacties, ik kan het mis hebben.

( hier op Villa Sioux krijgen ze geen konijnensnoepjes )

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb net even de site bekeken (http://www.russelrabbit.com/nl/treats.php)

daar zeggen ze zelf al dat konijnen er dik van worden.

Misschien dat ik ze aanschaf als ik clickertraining ga doen.. en dan in hele kleine stukjes breek en dan telkens een beetje geef.

Maar nu houd ik het gewoon bij groenten denk ik!

Wel netjes dat ze op de website wijzen op de nadelige gevolgen die het geven van dit soort snoepjes kan hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .