Ga naar inhoud

SS eet hij niet meer


sarahdr

Aanbevolen berichten

Hoi,

Alles ging heel goed Bunny at SS Meer dan 3maanden dan ben ik verhuisd en hop hij eet het niet meer.

en echt niet meer hij woog daarvoor 1,4kg nu nog maar 1,1 ik dacht eerst dat hij mss haken had maar toen ik een zakje gemengd eten kocht wou hij er wel van eten.

nu meng ik de SS er door maar hij laat het gewoon liggen. hooi en groentjes eet hij nog wel.

heeft iemand dit ook al eens gehad? wil graag dat hij terug gewone Biks eet want hij heeft al z'n gevoelige darmpjes. Oja hij is ondertussen ook "geholpen" maar daarna at hij gewoon nog SS. het is begonnen met de verhuis.

Voor de rest is hij vrolijk en drinken en keutelt hij normaal. heb thuis nu nog 4 zakken SS liggen hij was er daarvoor zo zot op.

Hoop dat iemand raad weet.

groetjes

Sarah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk net als Carino dat het van de stress kan komen.

Wat ik zelf zou doen is gewoon de ss in het bakje leggen en zorgen voor voldoende hooi en dan het groen wat je normaal geeft. Dan gaat je konijn het vast wel eten na een tijdje.

Alleen je konijn is al afgevallen dus weet niet of het in jouw situatie een goed idee is.

Ik zou nog even wachten op andere adviezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .