Ga naar inhoud

ter voorkoming


elza

Aanbevolen berichten

Hey goedemorgen allemaal,

Weer even een vraagje, kan je de ananassap ook ter voorkoming van verstopping en gassen doen? Ik heb een dwergteddy (dus wat langere haar) en ook al borstelen we hem nu elke dag ivm met de rui en zullen vast wel wat haren in zijn lichaam zitten (we mogen zijn buik niet echt kammen) En omdat hij aanstaande vrijdag zijn mannelijkheid verliest dacht ik misschien kan het geen kwaad om het te geven?

Doe je de sap dan in zijn waterfles of in een klein bakje. Deze meut moet niet gelijk alles en moet natuurlijk wel water hebben.

Ik hoor het graag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou zoals er staat kammen wij hem elke dag alleen het buikje gaat wat lastiger..en omdat hij vrijdag gecastreerd word DACHT ik misschien kan je iets voorkomen omdat blijkbaar veel konijnen last krijgen van verstopping of gas. niet dat hij vrijdag ergens last van krijgt (ziet er nu niet naar uit want doet alles nog met veel binkies) maar om het te voorkomen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .