Ga naar inhoud

Konijn gebroken poot


Britt

Aanbevolen berichten

Beste dierenliefhebbers,

ik ben toenstraks bij de kinderboerderij geweest,

en er is een moeder konijn met 6 jong binnen gebracht,

en er waren 2 rammen en die zitten nu bij mams,

en 1 is een bonte (grijs/wit)

en die heeft waarschijnlijk een gebroken poot gehad ( volgens Henk : beheerder ) en daaraan is niks

gedaan,

dus het diertje kan er nooit meer op lopen en sleept het maar mee,

als niemand het dier koopt gaat het naar de hyena's of slangen,

als het me lukt zal ik een foto maken van het rammetje, het is een mooi konijn,

kan iemand mij raad geven of het konijn nemen?

en Henk zegt dat het dier geen pijn heeft, maar dat het konijn er wel last van heeft omdat hij het pootje mee moet slepen.

Groetjes Britt

Link naar reactie
Delen op andere sites

er zijn 2 rammen uit het nest en nee niet gecastreerd nog te jong ,

en Henk doet er nooit niks aan, bijv, er is ook een konijn met een gebitprobleem

en pas waren de boventanden 2 cm lang altijd !

dat knipt hij zelf !

anders doet hij het zelf enzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oww oke! Maar ze zijn niet pas geslachtsrijp als ze gecastreerd kunen worden hea, dat zijn ze veel eerder volgensmij. Een maand ofzo?! Maar het is wel raar dat hij dat doet! Hebben de dieren het wel goed daar? Zo niet had ik al de dierenbescherming gebeld hoor! Maar ik neem aan dat de dieren het daar wel goed hebben, want het is een kinderboerderij. Mischien kan je met hem praten (of je ouders, ik weenie hoe uit je bent) over de situatie!

Link naar reactie
Delen op andere sites