Ga naar inhoud

Wat rustig en stilletjes.....


Sweetbunny

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ben vanmiddag naar de DA geweest voor Snuf. zn inentingen en ontwormen..

Maar nu is hij zo rustig en stilletjes... ligt bij de cv op de grond te slapen..... maar is al de hele tijd sinds we terug zijn van de DA zo rustig enzo..

Hadden jullie nijntjes het ook???

Is dit van de inentingen enzo... of het naeffect van eventuele stress?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou nog niet echt.... hij heeft tot nu toe in zn hok gezeten.. en laat hem zometeen los.. maar gisteravond ook.. kon ik hem nergens vinden zat ie rustig in een hoekje....

En zelfs toen ik hooi en groenvoer in zn hok legde kwam ie nog niet.. terwijl hij waar zn hok staat ook daar in het hoekje zat..

toen maar opgepakt in zn hok gezet en toen ging ie wel eten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe gaat het ondertussen met Snuffie?

Eet hij nog wel?

Hier hebben ze 2 weken geleden 1 inenting gekregen. Daarna waren ze ook rustiger.

Hypoliet wou de dag nadien zelfs niets eten. Ik heb toen met de DA overlegd.

Dus als Snuffie niet eet of hij blijft te lang zo stil, zou ik in ieder geval even de DA bellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zwarte panter dank je wel :D

Had idd zo rond 3 uur de DA gebeld.. en overlegd.. hij bleef maar liggen en amper eten..

En had dus een afspraak...

Kort erna ineens rondrennen, eten en drinken! zooo dat gaf me z'n goed gevoel en nu ligt ie wel te relaxen al hou ik hem wel in de gaten.

Had de DA dus weer gebeld, uitgelegd en ze zei hou hem in de gaten.. als het toch nodig is bellen. (anders weekendarts)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .