Ga naar inhoud

piepende ademhaling


ko_nijntje

Aanbevolen berichten

hoi allemaal ik heb een heel lief konijntje maar toen ik hem gister eten zat te geven kon hij heel moeilijk ademhaling. het ademt dan moeilijk en je hoort het een beetje als gesnurk van een konijn. toen hij zat te eten merkte ik ook dat hij moeilijk slikte.

wat kan dit zijn en wat kan ik er aan doen?

alvast bedankt voor de mensen die een reactie plaatsen op het bunnybunch forum (als je een reactie wilt plaatsten moet je trouwens een beetje onder aan de pagina klikken op reageren met zo''n veertje) als jullie mij hierbij willen helpen zou ik heel blij zijn want mijn konijntje is heel lief!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben de vorige keer ook een uur onderweg geweest hoor... Het gaat om de gezondheid van je konijn. Als je zelf ziek zou zijn en je huisarts woont verder weg zou je ook gaan. In elk geval zou ik in dit geval niet wachten op wat bb-leden zeggen, maar naar de da gaan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn konijn heeft ook een beetje een piepende ademhaling met momenten, zit nu aan zijn 2e antibioticakuur aangezien de eerste niets afdeed (niest ook soms en oogjes tranen lichtjes, maar de da zegt dat ik te overbezorgd ben (konijnkundig) al de rest is in orde) Ik ben nu zelf begonnen met verse tijm te geven, is goed voor de ademhaling, en verse peterselie, is goed voor de weerstand, dat kost hier in belgie 2 euro voor zo een potplantje, het lijkt alsof het piepen geminderd is, eigelijk nog zelden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .