Ga naar inhoud

Hooi van de boer...


Carola L.

Aanbevolen berichten

vraagje... ik woon hier in Beligië tussen heel wat boeren en hier en daar verkopen zij voor veel minder geld dan de winkels hooi... denken jullie dat dit kwalitatief net zo goed is als in de winkel??? Ok, in de winkel komt het uiteindelijk ook bij de boer vandaan maar is dat misschien anders bewerkt? Ik weet het niet daarom deze vraag.:$

Link naar reactie
Delen op andere sites

Persoonlijk vind ik 'hooi van de boer' er een stuk beter uitzien dan gewoon dierenwinkelhooi, veel frisser! Gewoon opletten dat je een mooie baal/plak meekrijgt (even zelf aan ruiken en voelen, bruin en/of stoffig is niet goed), en het scheelt echt veel in de prijs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hooi van de boer is veel gezonder! (moet je natuurlijk wel een schoon pak hebben, vrij van schimmel/vocht.)

het is namelijk niet in een fabriek geweest waar er een folie omheen gewikkeld is..

ik zou wel even goed opletten dat je wel hooi mee krijgt en geen kuil. dat lijkt mij iets te rijk voor konijntjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .