Ga naar inhoud

herstel na castratie


spettertje

Aanbevolen berichten

Dat is nog eens knap asociaal :erf:

Tja, het is zeker zuur. Zou niet betalen als de da een fout heeft gemaakt, maar is het echt te wijten aan de natuur dan kan het niet anders. Fatale operaties bij mensen zijn ook niet gratis..

Maar het maakt het verdriet er natuurlijk niet minder om.. Sterkte, mijn nijnen zijn ook pasgeleden gecastreerd en had er niet aan willen denken dat het mis kan gaan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar had de DA het eerste naar gekeken, zijn oortjes waren helemaal schoon..

Tja...gek toch...want een DA kan dat helemaal niet zien... een middenoorontsteking zit nl "hoek om"... Net daarom worden konijnen met een scheef hoofd altijd tegelijk voor EC en voor middenoorontsteking behandeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beer is dus vorige week ook gecastreerd, maar die is weer helemaal happy de peppy. Heb helemaal niets gemerkt wat betreft gedrag maar die loopt nu met joekels van ballen rond omdat er een zwelling is opgetreden...

Bij ieder konijn is het dus anders, lees ik wel...

En Sjak, echt heel rot dat jouw nijntje het niet gehaald heeft...sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even terug gekoppeld op het feit dat gezegd werd dat ik een andere dierenarts moest gaan zoeken ivm de pijnstilling die ik niet gekregen had na de castratie van mijn nijnen (begrijpelijk!!) ik zie alleen op de lijst van konijn kundige dierenartsenpraktijken.. dat mijn dierenarts erbij staat...???.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .