Ga naar inhoud

vraagje over echinaceatabletten


ellie Jay

Aanbevolen berichten

hallo ik heb een vraagje

ik ben net naar het kruidvat gereden voor ecinacea tabletten voor mijn konijntje (8 weken-oude franse hangoor, niest (heel af en toe)+ oogjes tranen en soms hoor je zijn ademhaling nogal zwaar,maar voor de rest niets op aan te merken (tandjes ok, neusje droog, eet goed ed..) hij zit nu aan een kuurtje antibiotica maar ik wil hem wat extra weerstand geven)

ik heb dus ecinaceatabletten gevonden van het merk kruidvat, maar hier staat op dat je het met water moet innemen, kan het dan geen kwaad als je het zo aan je konijn geeft? hij zal het tabletje zeker kapotbijten ipv inslikken.

(ingredienten zijn:lactose,vulstof (microcristallijne cellulose),echinacea-extraxt (ecinacea purperea) ,glansmiddel)

Link naar reactie
Delen op andere sites

nope, maar ik heb het gevraagd aan de da of dat mogelijk was, ze zei dat ze niet gespecialliseerd is op gebied van homeopathie maar dat het vast geen kwaad kon. Maar mn moeder kwam ineens af met echinacea zuigtabletten "oh maar we hadden deze nog liggen". Ook goed op tijd! dus ik neem aan dat ik dan beter die tabletten gebruik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .