Ga naar inhoud

Basilicum


Linda en Nijn

Aanbevolen berichten

Ik koop het hier gewoon in de supermarkt.

Ze hebben daar 'grote' potten met kruiden. Eentje is een basilicum mengeling met rode basilicum, een basilicum soort met hele kleine blaadjes en gewone basilicum.

Als ik de pot hier neerzet wordt eerst de rode basilicum opgegeten. Als die helemaal op is, beginnen ze aan de soort met kleine blaadjes. En als laatste eten ze pas de gewone basilicum op.

Ik heb het zelf nog niet geproefd, maar de konijnen hebben dus duidelijk hun voorkeur:whistle2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik koop de citroenmelisse, gewoon in potjes (plantjes) in de supermarkt, net zoals je basilicum, peterselie enzo kan kopen.

Daarna zet ik die in speciale groentenaarde uit het tuincentrum en voorlopig staat het plantje dus binnen, de bedoeling is om het deze zomer naast het hok te zetten, lekker makkelijk :mdr:

Maar ondertussen kan ik er al van gebruiken, het groeit toch steeds terug aan...

@zwarte panter : Delhaize-fan misschien ? :mdr:

aangepast door Choco en Nijntje
Link naar reactie
Delen op andere sites

@zwarte panter : Delhaize-fan misschien ? :mdr:

:lol:Ik ben betrapt.

Inderdaad Delhaize:yes:. Ik ben nogal tevreden over de versheid en kwaliteit van hun groenten. Vaak is die nog beter dan de kruidenier hier. En ze hebben er ook gewoon meer verschillende dingen. Romeinse sla bijvoorbeeld kan ik echt nergens anders vinden en dat vinden de konijnen hier erg lekker:he:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .