Bica Geplaatst: 23 februari 2009 Delen Geplaatst: 23 februari 2009 Wie weet er waar ik vloeibare panacur kan kopen/bestellen ...ik heb al de dierenartsen/klinieken in de regio al gebeld en nergens hebben ze het ... sommige willen het wel bestellen maar dan zit ik gelijk met een fles van 1 of 2,5 liter ... beetje overdreven voor een paar konijntjes lijkt me ...nu ben ik aan het sukkelen met tab. maar dit is niet echt handig ... konijn heeft echt wormen dus ik moet hem behandelen ... wie weet welke dierenarts/kliniek dit standaard op voorraad heeft en het ook zou willen opsturen naar mij ... ??? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JoBoris76 Geplaatst: 23 februari 2009 Delen Geplaatst: 23 februari 2009 Misschien kun je Dierenkliniek Wilhelminapark http://www.dierenkliniekwilhelminapark.nl/ proberen in Utrecht?? Ik zou het anders ook niet weten. Succes! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zesjes Geplaatst: 26 februari 2009 Delen Geplaatst: 26 februari 2009 Hoi, Ik weet niet waar je in Zeeland woont, maar de DAP Zuidwesthoek in Bergen op Zoom heeft het standaard op voorraad. Daar haal ik ook altijd vloeibare panacur. Misschien dat dat niet zo ver weg is voor jou?Anders komt er toch weer 6,75 verzendkosten bij, een flesje van 100 ml kost mij altijd net geen 7 euro. Kosten worden wel verdubbeld dan. Groet, Sannie Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bica Geplaatst: 26 februari 2009 Auteur Delen Geplaatst: 26 februari 2009 hoi Sannie, ik ga die zeker in gedachte houden ... bedankt voor de tip !!!groetjes, ps. ik woon in zeeuws vlaanderen ... aan de overkant dus .. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Caroline Geplaatst: 26 februari 2009 Delen Geplaatst: 26 februari 2009 Vraag naar panacurPASTA , dat hebben ze vaak wel op voorraad OF kan je kleiner krijgen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zesjes Geplaatst: 28 februari 2009 Delen Geplaatst: 28 februari 2009 Als je op Zeeuws-Vlaanderen woont, kun je dan niet terecht bij de Ottenhorst in Terneuzen?Zij staan bekend als zeer konijnkundig, dus dan lijkt het me logisch dat ze daar ook vloeibare panacua hebben. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cecile Geplaatst: 26 september 2011 Delen Geplaatst: 26 september 2011 Je kunt het ook bestellen via The Hay Experts als pasta Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
elnienkjo Geplaatst: 26 september 2011 Delen Geplaatst: 26 september 2011 oud topic Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten