Ga naar inhoud

goedkope groentes


LindavanBakel

Aanbevolen berichten

Ik ga bijna altijd naar de markt, maar ze hebben niet snel afval over hoor. Zal misschien per kraam schelen.

Tegenwoordig ga ik naar een winkel die ook op de markt staat. Daar krijg ik wel afval van groenten mee. De ene keer is het bijna niks de andere keer dozen vol.

Vorige week kreeg ik een hele doos met bloemkoolbladeren mee en een doos met kool. Dat was veel te veel om op te maken in een week. Vooral omdat het gasgevoelige groenten zijn. Dus ik heb een beetje zelf gehouden en de rest naar de konijnenopvang in Roosendaal gebracht. Die waren er superblij mee. Ze hadden 85 konijnen zitten, dus dat was de moeite.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja daar had ik inderdaad ook overna gedacht, en denk dat ik het toch maar eens ga uitproberen!

Gaan ze vaker dan 1/2 keer mee? Of langer?

Als je ze in 'verse' potgrond terug zet, blijven ze doorgroeien tot het gaat vriezen!!! Dus dan doen ze het wel een jaar...

En bij mij groeien ze na de winter ook gewoon weer terug dus het word inmiddels een echte grote plant!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meest goedkope:

Mijn konijnen eten wat de pot schaft!

Eet ik worteltjes, krijgen hun die dag een worteltje met z'n allen, eet ik bloemkool, krijgen hun die dag de restjes v/d bladeren, eet ik andijvie, eten zij mee, eet ik een appel, krijgen hun de schilletjes, eet ik banaan, krijgt ieder een stukje, etc...

Het enige dat ik speciaal voor hen koop, is witlof, laatst bij Deen 1 kg voor 89 ct.

Gelijk 4 kg gehaald, daar kunnen ze twee weken op voort!

Goedkoop, goedkoper, goedkoopst! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, het kan dan wel goedkoop zijn. Maar mijn konijnen krijgen meer dan een worteltje op een dag. Zij krijgen elke dag een grote groentenschotel. Ik ben tussen de 15-20 euro per week kwijt aan de nijnen. Ik kijk wel naar aanbiedingen en ga naar de markt, boer of groentenboer die zelf kweekt. Maar ik bezuinig niet op groenten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .