Ga naar inhoud

Morgen wordt Stamper gecastreerd..


Sascha

Aanbevolen berichten

Hoi!

Morgen wordt mijn knulletje gecastreerd.. Ik heb zijn tijdelijke hokje al zo ongeveer klaargemaakt ( is het niet te vol met dat kussen er ook bij? ):

28argb8.jpg

Na hoeveel dagen kan hij weer naar buiten? En na hoeveel dagen weer op stro zitten?

Duimen jullie ook mee? Ik hoop dat alles goed gaat.. Hij is al een jaar of 3/4..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij hebben Nijn na zijn castratie in de garage gezet, waar het maar iets minder koud was dan buiten, hij is na 3 dagen terug naar zijn huis verhuisd, heeft toen nog wel op doeken gezeten. Na een week hebben we hem weer op het stro gelaten.

Als je stamper echt binnenhaalt zou ik oppassen met hem zomaar weer buiten laten, omdat het nu flink koud is buiten is het verschil erg groot.

Succes morgen! Ik duim voor je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel.. En kan je je voorstellen dat ik dit hok gevonden heb buiten bij de containers? Er komt trouwens nog wel een wctje in hoor.. Ik heb ook al olvarit wortelhapje en appelmoes in huis, en ik vraag morgen aan de da nog een spuitje om hem te kunnen dwangvoeren als hij niks gaat eten.

Edit: Morgen gaat bij mijn kamer de kachel uit& het raam open, dus dan kan stamper over een paar daagjes weer naar buiten :) Wij hebben geen garage, want wij wonen in een flat ;) Zou Stamper als alles goed gaat zondagmiddag weer naar buiten kunnen..?

aangepast door Sascha
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij hebben Nijn ook op vrijdag laten castreren, zondag avond hebben we hem toen weer buiten gelaten, dus dat is hetzelfde (dat is trouwens helemaal geen 3 dagen... :$) Maar ik denk dat je het misschien ook een beetje van de situatie af moet laten hangen. Nijn was 's zaterdags zijn binnenhok alweer aan het verbouwen omdat hij eruit wilde, hij at goed, keutelde, plaste, het gind heel goed. Als het goed met Stamper gaat, lijkt me dat helemaal geen probleem!

Als je het zo doet, zal het verschil in temperatuur inderdaad niet heel extreem zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat had ik ook met Babbel, maar als ik hem zo tegen zijn vriendinnetje zie liggen

en ze samen gelukkig zie is dat schuldgevoel al heel snel weg hoor. Haha :)

Succes! Ik ben benieuwd hoe het gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga rond 3 uur bellen hoe het met hem gaat. Ik kan trouwens toch niet mijn raam opendoen.. Mijn kachel staat nu wel uit en het is hier nu max. 15 graden. Dan kan hij over 2/3 dagen toch wel weer naar buiten?

Ik hoop dat alles goedgaat met mn ventje.. De arme schat. Ik heb ook nog even gevraagd of ze naar zijn tanden wilde kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .