Ga naar inhoud

Konijn doet raar


MCpaasei

Aanbevolen berichten

Hoihoi,

Vanmorgen at het konijn nog gewoon, maar toen ik vanmiddag thuis kwam lag hij al 'dik' in zn hangmat. Hij heeft vanavond nog een stukje paprika gegeten en een snoepje. Maar zn witlof laat hij links liggen en hij eet op het moment ook geen hooi en hij wil ook geen snoepje meer. En hij ligt een beetje in zn hok en ik vind dat ie gek doet. Normaal rent ie lekker rond en nu blijft hij dus liggen in zn hok. Hij keutelt wel, maar ik denk wel wat minder dan normaal. Zn buik voelt (denk ik) niet raar. Wel heeft hij warme oren.

Is het konijn chagrijnig of is er iets aan de hand? Een tijdje geleden is hij erg ziek geweest, dus ik maak me best wel zorgen.

Wat moet ik nou doen?

Grtz,

Marjolein

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier hebben ze ook wel eens zo'n bui. Vooral als ze hun kooi niet in willen. Dan eten ze niets van wat ik ze voorschotel. Of als ze beledigt zijn... En dat kunnen ze nog best lang volhouden ook! Daarna is alles weer normaal... Rare beesten zijn het toch ook!

Hou hem maar wel in de gaten. Vooral eten/drinken/keutels!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij heeft nu weer grote keutels, dus ik denk toch wel dat er iets mis was. Ik geef hem vaak witlof, daar is het denk ik niet van. Maar ik geef hem ook wel eens appel (de dag voordat ie zo ging doen), maar daar heeft ie normaal niet zo'n last van geloof ik en gisteren dus paprika. Maar hoelang nadat ze de groente hebben gekregen, kunnen ze dan raar gaan doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, en nu doet ie weer raar.... Precies een week later... dat is toch ook gek? Ik snap er echt HELEMAAL niks van! Ik doe echt niks geks ofzo. Nu eet ie wel wat witlof, maar weer doet ie een beetje gek. Hij zit maar in een hoekje in de kamer. Hooi eet ie niet. Maar wel een snoepje en twee of drie keer een stukje witlof. Wat is er toch met m aan de hand?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .