Ga naar inhoud

Nijntje met epilepsie en eet slecht..


winnertaco

Aanbevolen berichten

Afgelopen donderdag even naar de DA geweest omdat mijn nijntje erg slecht eet. Ze is ook al erg afgevallen. Bij de DA bleek dat ze idd nog maar 2,85 kg weegt. Was 3,86 kg toen ze aan de haakjes geholpen werd in november. De narcose was moeilijk want mijn nijntje wou er moeilijk uit komen.

Afgelopen donderdag bleek dat ze toch weer een beetje haakjes had en kwamen we voor een dilemma te staan. Wel of niet de haakjes weg laten halen? Nou we zouden er ’s avonds over nadenken en dan vrijdag laten weten wat te doen. ’s Avonds kreeg mijn nijntje een epileptische aanval, als of ze wou zeggen er is iets anders met mij? De DA heeft mijn nijntje onderzocht en bloed geprikt, dit is nu voor onderzoek naar het lab.

Ons nijntje eet alleen nog minimaal en krijgt wel metocloral voor de darmpjes. Nu maken deze erg veel herrie, brobbelgeluid. Buik voelt niet hard en ze heeft wat poepie gehad, hierna heeft ze wel wat gegeten maar echt minimaal.

Ik weet eigenlijk niet wat te doen maar wil mijn nijntje nog niet kwijt! Heeft iemand nog tips? Heeft ze nou gas of zoeden het toch weer haakjes zijn? Narcose kan ze niet goed tegen en dan ook die epilepsie, wat moeten we nou??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .