Ga naar inhoud

3 weken-diarree


maxi

Aanbevolen berichten

sorry mijn fout het is verwarrend hoe ik dat tikte,halve kuil heb ik alleen nog gegeven aan paps en mams en niet aan de kleintjes.

halve kuil is anders dan echte kuil,dit hooi is van t land en dan in plastic gewikkeld,weet t proces niet precies maar tis geen echte kuil,dit is droger en stinkt niet zo erg als kuil.

en veel krijgen ze er niet van,af en toe een plukje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook niet aan de ouders half kuil geven dat kan gas veroorzaken....en de jongen kunnen daar zeker van aan de race gaan.

koop gewoon hooi in de winkel.Of land hooi van een baal.....

Ik weet percies wat dit spul doet....zelf voor paarden is het slecht krijgen ze stal benen van.....laat staan wat het met konijnen doet.Komt op het zelfde neer als gemaaid gras wat een dag ligt.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan wel van kuil komen als ze erg gevoelig voor zijn maar stalbenen komt voornamelijk door te weinig beweging,mijn paard staat in een loopstal en krijgt al 4 jaar dit hooi en heeft nog nooit wat gehad, maar goed,zal t niet meer meenemen voor de nijnen als dat beter is voor ze,gewoon hooi heb ik volop.

Kleintjes hebben geen halve kuil gehad.

aangepast door maxi
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .