Ga naar inhoud

Maandag is het dan zo ver


Carino

Aanbevolen berichten

even paar vraagjes

ik heb vandaag de da gebelt

maandag wordtje nijntje gecastreerd

ik heb hier en daar even wat informatie gevraagd...

hun werken met gasnarcose

als het nijntje te gestresst is spuiten ze een heel kleinbeetje domitor in *zij vermelde dat dit veilig iets is * is dat zo

na de operatie spuiten ze hem niet wakker is dit goed of slecht..

ik moes wel zijn eigen voerbakje met gemengd voer geven...

ik zou graag reactie hier op willen

Link naar reactie
Delen op andere sites

DA hier gebruikt een combinatie van een spuitje en gasnarcose. Kost ook 115 euro die castratie. Maar je moet er wat voor over hebben he.

Lyra hier was dezelfde dag al aan lofjes aan het knabbelen en de volgende dag was ze al weer eigenwijs. Verder wist ze na 5 dagen al weer uit haar geĆÆmproviseerde hok te ontsnappen. (ik heb geen klein geschikt hok om haar op te sluiten en dat was wel geadviseerd). Ze springt ook uit een ren enzo. Haar bijnaam is ook Houdini :P

Ze loopt nu vrolijk rond en eet al vanaf de dag na de operatie alles wat ze lekker vind en flink ook. Wond ziet er goed uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is fijn te horen

wanneer is ie gecastreerd

mijn kosten zijn alles bij elkaar 84 euro want ik moet voor de medicatie ook betalen

de castratie kost zelf 69 euro en na de hand gaan ze weer controleren of het gezond en de nagels knippen en dit kost niets..!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat toch om castratie van een rammetje he Carino? Of vergis ik me nu? Dan is het inderdaad geen grote ingreep en is ie er zo weer bovenop. Het enige wat je zult merken is dat ie wat dronken zal zijn na de narcose! Veel succes!

En misschien wat "wijdbeens"zal lopen de eerste dag! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is fijn te horen

wanneer is ie gecastreerd

mijn kosten zijn alles bij elkaar 84 euro want ik moet voor de medicatie ook betalen

de castratie kost zelf 69 euro en na de hand gaan ze weer controleren of het gezond en de nagels knippen en dit kost niets..!!

Ik had niet goed gelezen, Lyra is dus een dame. En vandaag is het precies een week geleden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier en daar ook een aantal tips verzameld.

Samengevat:

Zorg voor lekkere hapjes zoals groentes om ze sneller aan het eten te krijgen.

Een kruik voor als ie het eventueel koud krijgt

Handdoeken ipv hooi in het hok.

Lever hem in bij de DA met een volle maag.

Succes maandag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .