Ga naar inhoud

Misty wil niet eten !!


daffbunny

Aanbevolen berichten

  • Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Daffbunny, ik wil nog even zeggen dat ik het echt helemaal geweldig vind dat jij op je jonge leeftijd zo goed voor je konijntje zorgt!

Heel veel jonge mensen komen eerst op het forum schreeuwen dat het konijn niet eet, dan moeten we nog een 10 keer zeggen dat ze naar de DA moeten en dan gaan ze vaak nog niet. Jij bent zelfs nog een 2e keer naar de DA geweest omdat je zag dat het nog niet goed ging.

Vaak zuchten we dan en het excuus dat die leden nog jong zijn wordt vaak ingeroepen. Mijn complimenten voor jou dus, jij bewijst hier maar eventjes mooi dat het ook anders kan en dat je als jonge persoon best verantwoordelijkheid kan dragen voor je dieren. Mijn complimenten dus ! (ook aan je ouders natuurlijk ;) )

Ik hoop dat Misty heel snel weer helemaal beter is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daffbunny, ik wil nog even zeggen dat ik het echt helemaal geweldig vind dat jij op je jonge leeftijd zo goed voor je konijntje zorgt!

Heel veel jonge mensen komen eerst op het forum schreeuwen dat het konijn niet eet, dan moeten we nog een 10 keer zeggen dat ze naar de DA moeten en dan gaan ze vaak nog niet. Jij bent zelfs nog een 2e keer naar de DA geweest omdat je zag dat het nog niet goed ging.

Vaak zuchten we dan en het excuus dat die leden nog jong zijn wordt vaak ingeroepen. Mijn complimenten voor jou dus, jij bewijst hier maar eventjes mooi dat het ook anders kan en dat je als jonge persoon best verantwoordelijkheid kan dragen voor je dieren. Mijn complimenten dus ! (ook aan je ouders natuurlijk ;) )

Helemaal mee eens !!!

We zien ook vaak, eigenlijk altijd, dat de (afwezigheid van) support van ouders maakt hoe een kind reageert én omgaat met huisdieren !

Als kind kan je voor je dieren zorgen, maar veel ouders nemen de eindverantwoordelijkheid niet en juist dàt is zó ontzettend belangrijk !!!

Goed voorbeeld, doet goed volgen...

Complimenten dus voor jullie !

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben 12 :P

Je bent pas 12 ??????

Meid...je bent GEWELDIG !!!!

Niet alleen verstandig (als het om je konijn gaat dan hè..je kamer zal verder ook wel een bende zijn, zoals bij alle 12 jarigen :whistle2:) maar je schrijfvaardigheid stijgt ook nog eens boven menig leeftijdgenoot uit !!!

(..en ouder)

aangepast door ZaZa
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .