Ga naar inhoud

Wanneer huis virus/bacterie vrij


smurfje1983

Aanbevolen berichten

Afgelopen vrijdag zijn dus allebei onze konijnen kort na elkaar overleden. Volgens de dierenarts had Snuf een longontsteking en Bugs doorgegroeide wortels van zijn kiezen en is het puur toeval dat ze er allebei op hetzelfde moment aan onderdoor zijn gegaan helaas.

Nu houd ik in mijn achterhoofd dat het ook een virus of bacterie geweest kan zijn. Wanneer is het huis dan virus/bacterie vrij, voor als we in de toekomst eventueel nieuwe konijntjes willen. We hebben alle bakken enzo goed schoongemaakt met soda, maar de konijnen liepen altijd vrij rond, dus kwamen overal in huis.

Concrete vraag dus, wanneer is het weer veilig voor eventuele andere huisdieren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zet je ramen gewoon even een halve dag op en met dit weer os alles wat kriebelt zo morsdood ;)

Je kan er nooit zeker van zijn of je huis virus of bacterie-vrij is natuurlijk... Als het idd een bacterie is die luchtwegeninfecties veroorzaakt, dan is er niet echt een probleem. Mij is een paar dagen geleden nog gezegd dat die bacteriën in de lucht niet overleven Enkel in het dier zeg maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .