Ga naar inhoud

Nauwelijks eten en drinken


Emsaa

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!

Het viel mij gisteren opeens op dat alle flesjes van de konijnen bijna leeg waren (dus ging ik ze vullen) maar toen ik die van Hannibal wilde pakken zag ik dat die nog bijna vol was. Ook eet hij heel weinig en voelt licht aan (het is dan sowieso geen zwaar konijn hoor, is hij nooit geweest).

Verder heb ik hem gister maar even lekker in de ren laten lopen en hij was super levendig, hij was dikke sprongen aan het maken enz, ook is hij nog heel nieuwsgierig naar Nichi (die onder hem woont).

Ik heb hem maar extra hooi gegeven en witlof, dit eet hij wel ongeveer op. Ook heb ik hem een half stukje brood gegeven, want ik heb gehoord dat hier veel koolhydraten in zitten?

Weet iemand nog iets wat ik hem misschien kan voeren waar veel voedingsstoffen inzitteN? Of wat dit kan zijn? Zijn tanden zijn mooi qua lengte en ik kon geen enkele wond opspeuren. Verder is hij dus zo levendig als wat, dus misschien is het ook wel gewoon niks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Het is alweer ongeveer goed. Hij heeft wat gedronken en dat is natuurlijk fijn. Verder is hij denk ik gewoon een beetje kieskeurig bezig met het uitselecteren van zijn biks. Hij heeft al het brood en witlof enz opgegeten, dus ik hoef me geen zorgen te maken :)

Toch bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .