Ga naar inhoud

soms denk ik dat ik haar tekort geef


nijntjemarlot

Aanbevolen berichten

Mijn dikkertje dap (Mosterd) krijgt voldoende te eten maar als ik met een handje biks aankom moet ik oppassen dat ik niet in mijn vingers word gebeten :mdr: Sommige konijnen zijn nou eenmaal vreetzakjes, dat ze aanvallen op het voer betekent niet meteen dat je ze te weinig eten geeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier vallen ze altijd aan op de groenten, biks wat minder. Geen zorgen om maken. ;) Wel zou je, zoals eerder al gezegd wat meer groenten (en kruiden) kunnen opbouwen. Hier zijn ze dol op andijvie, spinazie, peterselie, witlof, af en toe stukje appel... Genoeg dingen die goed voor ze zijn! Ik heb vier konijnen en op de markt krijg ik vaak nog wat extra (gratis) mee, misschien kan jij dat ook vragen? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het ook verandert hier nu ,en merk dat dat best wel prettig is ,

ik geef ze nu smorgen hun biks en natuurlijk hooi ,en smidags hun groen ,en savonds weer hooi voor de nacht ,en natuurlijk water wanneer dit op is ,

je bent punt 1 drie keer per dag dan bij ze ,en geef je ze net wat meer aandcht dan anders ,alleen als ik vroege dienst heb moeten ze ff iets langer wachten voor de biks ,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn 2 nijntjes krijgen 's morgens de halve portie biks, een klein stukje brood en natuurlijk hooi. Als ik ben werken krijgen ze 's avonds een beetje groente en de rest van de portie biks en natuurlijk weer hooi. Heb ik vrij dan krijgen ze ipv s'avonds s'middags hun groente.

En altijd hebben ze honger.

Ik ben eigenlijk s'avonds begonnen een deel van de biks te geven om ze met gemak in het hok te krijgen. En dat werkt dus echt super.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .