Ga naar inhoud

voerbal


sandra1

Aanbevolen berichten

Gewoon biks, kleine stukjes groente? Gebruik in ieder geval gezonde dingetjes. Ik weet niet of zonnebloempitten met of zonder schil moeten, maar zonder lijkt me het veiligst. Zorg wel dat als je een voerbal geeft aan je konijn, dat je erbij bent als hij/zij ermee speelt, vooral als je die met de worteltjes erop hebt. Dit is namelijk van plastic en het is schadelijk als je konijn daarvan eet. Leg de voerbal dan ook weg als je er zelf niet bij kunt zijn als je konijn ermee speelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zonnebloempitten kun je gewoon met schil en al geven. Let er wel op dat je niet de gezouten pitten uit de supermarkt koopt.

Even een rare vraag... Kun je ook zelf het zout eraf spoelen en dan geven. Mijn vriend eet die gezouten pitten nl dagelijks, dus ik heb er zat in huis, maar wel mét zout dus! Of is een gezouten pit een heel andere pit dan de niet-gezouten?? Of is alleen het zout het verschil?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een rare vraag... Kun je ook zelf het zout eraf spoelen en dan geven. Mijn vriend eet die gezouten pitten nl dagelijks, dus ik heb er zat in huis, maar wel mét zout dus! Of is een gezouten pit een heel andere pit dan de niet-gezouten?? Of is alleen het zout het verschil?

Ik denk, dat het zout er ook in trekt, dus dat de smaak van het zout ook in de pit gaat zitten? Maar daar heb ik werkelijk geen idee van, zou je eens moeten proberen zelf. Afspoelen en dan (zelf) opeten..

Wat er in een voerbal kan? Biksjes (niet al te veel natuurlijk), kleine stukjes groente waar je konijntje aan gewend is en verder weet ik het eigenlijk ook niet..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zonnebloempitten zitten in gemengd voer ook met schilletje erom.

Dus ik zie geen reden waarom ze zonder schilletje zouden moeten.

Ik dacht eigenlijk direct aan gezouten zonnenbloempitten, vandaar. :$

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .