Ga naar inhoud

verharing/verstopping


Alies

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Tis weer ff een tijdje geleden dat ik een berichtje geplaatst heb. Maar ik wil toch even mij ei kwijt. Mijn konijntje Sam is aan het verharen en ondanks dat het al een poos geleden is lijkt het erop dat hij toch weer last krijgt van een verstopping. Zijn keutels zijn een stuk kleiner, dus ben begonnen met prozyme, ciseral drops (die ik nog had staan) af en toe wat extra hooi opdringen, want dit eet hij niet graag. En natuurlijk zijn gewone groenvoer (witlof en andijvie)

Zijn biks eet hij niet meer op, dus ben begonnen met dwangvoeren. Als het morgen niet is opgeknapt toch maar weer even naar de DA.

Ik moet zo werken, en kan hem dus pas weer dwangvoeren wanneer ik vanavond thuis kom.

Kan iemand mij vertellen, wat hij aan dwangvoer binnen zou moeten krijgen. Normaal krijgt hij zo'n 2 keer 30 gram biks op een dag. Hij krijgt al ss vanwege zijn gevoelige darmen enz.

Pfff, soms wordt ik er een beetje moedeloos van, Sam blijft echt een zorgen "kindje". Hopelijk knapt hij, zoals voorgaande keren gewoon weer op.

groetjes van Alies en Sam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .