Ga naar inhoud

vraagje (beetje ongerust)


Nele1986

Aanbevolen berichten

Ik had net mn konijnen gaan eten geven, er liggen wel al redelijk wat keutels in het toiletje, ook enkele bdk en enkele keutels die aan elkaar hingen, vond yin zen buikje nogal gezwollen, hij eet en drinkt goed, maar het is natuurlijk niet goed op te volgen of hij goed keutelt mits ze alle 2 in de zelfde toiletjes keutelen enzo.

Hij is niet stiller als anders, is al een hele tijd een beetje aangekomen.

Hij is nog steeds hetzelfde als voordien maar vind zen buikje nogal opgezwollen, maar hij is al langer zo dik maar vind zen buik nogal hard aanvoelen.

Wat kan ik het beste doen?

groetjes Nele!

Link naar reactie
Delen op andere sites

vraag mij eigelijk af waarom ik hier iets schrijft als er begot maar 1 persoon op reageerd!

Ik hou ook van mijn beestjes, kan ook niet alles weten daarom vraag ik hier raad en er is niemand die goede raad geeft.

wat zit ik hier eigelijk dan nog te doen, mijn tijd te verspillen om te zien of er iemand op dit bericht reageerd terwijl er maar 1 persoon op antwoord!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou zeg, wat een rare reactie...

Er zijn wel vaker topics die links blijven liggen, simpelweg omdat mensen m over het hoofd zien, en als er niet op gereageerd wordt, staat ie ook laag in de lijst, waardoor nog minder mensen 'm tegen komen.

Geduld is een schone zaak he.

en volgens mij heb je toch al je antwoord gekregen van Kelly?

Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry ben een beetje 'pist' of hoe noemen ze dat ook al weer :)

deze morgen lagen er meer keutels in het toiletje, seves geef ik ze nog een beetje prozyme poeder.

het komt wel allemaal goed zeker, ik moet toch eens nakijken wanneer ze hun volgende spuitjes moeten hebben, ik denk volgende week normaal gezien en dan laat ik effe naar zen buikje kijken.

aangepast door Nele1986
Link naar reactie
Delen op andere sites

ja weet ik ook wel, sorry hoor!

misschien omdat het vandaag een kei saaie dag was, opleiding op het werk van half 9 tot 16u pure theorie pff, voelde mij precies weer even op de school banken zitten, heel de dag over incontinentie bij bejaarden.

daarstraks had yin een beetje platte keutels.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .