Ga naar inhoud

Kale plek


KonijntjeDizzy

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Wij ontdekten net bij Dizzy een kale plek.

Ik heb wel eens eerder een kaal plekje gezien, maar dit was echt in de nek en omdat ze lange haren heeft dacht ik dat de haren gewoon super plat zaten. Maar deze plek zit niet echt meer in de nek.

Ik heb haar niet extreem zien krabben ofzo.

Kunnen jullie ons misschien helpen?

Foto-BMPIGSGA.jpgFoto-YZSSDX3B.jpg

Ik hoop dat de foto's een beetje duidelijk zijn. Ik heb haar met een snoepje moeten lokken en proberen dat ze stil bleef zitten!

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft Dizzy er last van? Krabt ze veel? Zitten er ook schilfers tussen de haren? dat lijkt een beetje op roos.

Als ik jou was zou ik naar de DA gaan. Het kan namelijk meit zijn.

Sammy had ook eens zo'n plek. Ik ben toen direct met hem naar de DA gegaan en die vertelde ons dat het meit was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De meeste konijnen hebben een kortere beharing in de nek. Vooral als ze hun hoodje naar voren buigen zie je goed dat de beharing daar minder is.

Hoe ziet de huid eronder uit? Is die rood of geirriteerd? En wat zie je aan de vacht? Zitten daars schilfers die eruit zien als een soort roos zeg maar in?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee dat is het gekke!! We zien haar niet meer krabben of dat ze er pijn ofzo aan heeft!! Het is echt super mooi roze! Ik had ook al zelf op internet gekeken maar daar hadden ze het ook echt over veel krabben, korstjes e.d.

Ik hou het goed in de gaten en ga zeker als ik denk dat het ergerd wordt of iets verdachts zie naar de dierenarts. Ze heeft ook erg lange haren in de nek, dus misschien is er niks aan de hand.

Sabbie: Ja Dizzy zit alleen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .