Ga naar inhoud

Konijnkundige DA in Breda of Roosendaal?


Kimmi

Aanbevolen berichten

Ik heb ondertussen bij 2 DA'en hier in BE geïnformeerd voor de castratie van men voedster. Nu dacht ik dat ik misschien ook wel eens net over de grens kan horen, aangezien dit voor mij eigenlijk ook niet zo ver is.

Zijn er hier mensen die konijnkundige DA'en weten in Breda of Roosendaal (of omstreken)? Overlaatst had ik iets gelezen van iemand uit Breda die haar voedster(s) had laten castreren maar heb geen idee meer wie 't was ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb in Breda mijn ram laten castreren... ik ben erg te spreken over deze DA maar of hij daadwerkelijk konijnkundig is volgens de normen hier op de site... geen idee!

Ik heb een hele fijne ervaring met deze DA en voel me er erg goed bij en dat is wat telt voor mij!

Dit is zijn site... staat ook een mail adres voor info... misschien dat je daar info kan vinden waardoor jij je informatie krijgt die je wilt hebben voor je er heen gaat!

:: Dierenartsenpraktijk Breda e.o. ::

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kimmi, ik zou gewoon in de buurt blijven...vergeet niet dat als je ooit eens echt wat aan de hand hebt met je konijnen, je ook dringend naar een DA moet kunnen...

De 2 DA'en die je hebt gecontacteerd in België zijn alletwee meer dan bekwaam om een castratie aan te kunnen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

die da die ik zei is hier 10 minuten vandaan.... maar dat vond ik na de castratie van Guus toch echt wel ver genoeg... dus daar is ook wel wat voor te zeggen... maar ben het er mee eens dat je op je gevoel moet af gaan maar ook met je verstand...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm, Het Ganzenpad heeft toch men voorkeur maar die is redelijk ver, toch als het over castratie gaat vind 'k (45 min.).

VVD is maar 15 min. rijden.

Nu ja, misschien was het wel 'n idioot idee, NL is toch ook al gauw 30 à 45 min.

Oh, is dat zo ver voor jou? Dacht dat het dichterbij was...

VVD ken ik niet, even opzoeken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mja, vanuit de nieuwe woonplaats toch wel. En ik zou het na de verhuis willen doen.

Dierenkliniek VVD Berchem (http://www.vvd-dierenkliniek.be/).

Ben daar 1 keer geweest voor entingen (5 min. en weer buiten). Werd mij toen aangeraden door Knaagjes hier op het forum.

Castratie kost 110 euro incl. medicatie enzo, ze opereren dagelijks (8.45u binnenbrengen en 14.30u weer ophalen) en narcose gebeurt dmv injectie. Meer weet 'k eigenlijk nog niet ..

Caroline, welke 2 dacht je dan dat ik gecontacteerd had?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .