Ga naar inhoud

FH Oortje door het oog vd naald....oefff...


kaatje

Aanbevolen berichten

Ojeeeeee, zorgen vanochtend!

Ik geef mijn nijnen altijd verse groente, maar gisteravond had ik een zakje met verschillende groente over en heb ik dat met mijn stomme kop :duivel: aan Oortje gegeven (en nog stommer....ik dacht nog: zal ik het wel doen, maar aangezien hij altijd alles eet wat hij ziet en veel verschillende kruiden en groente gewend is...niet verder bij nagedacht)

Vanochtend maakte jeroen me wakker..Oortje deed raar, hij wilde zijn appel niet die jeroen altijd elke ochtend aan hem geeft.....oje...Oortje en niet eten...das niet goed...:surprised:

Ik vlieg dus mijn bed uit en zie een bibberend,schokkend sloom konijn....shit.Ik ben niet snel bezorgd, maar nu kneep ik hem wel eventjes...

Hij was echt ziek, ik ben naar de praktijk gereden om de nodige spullen te halen, heb hem die bij thuiskomst gegeven en ben daarna met hem op de bank gaan zitten en ik ben hem gaan masseren...

Ik kon heel duidelijk zien en merken waar de pijn zat en door voorzichtig te masseren ontspande hij met de minuut!

Nadat ik hem 3 kwartier heb gemasseerd, had hij er van de een op andere minuut genoeg van, hij sprong van mijn schoot en liep direct naar zijn kattebak voor een grote plas (ik masseer humaan en ik zie het altijd als een compliment als mensen direct daarna moeten plassen...goed teken!)

Enfin, heb hem daarna weer even in zijn eigen hokje gezet om te kijken of hij hooi wilde eten...nou...hij begon er direct aan...daarna lekker gekeuteld en hoewel hij nog niet helemaal in zijn oude doen is, gaat het stukken, stukken beter met hem!

Ik was al een voorstander van massages, maar nu ik het zo duidelijk en met eigen ogen heb gezien, ben ik er nog enthousiaster over.

Ga me daar maar eens verder in verdiepen, om dat eens op papier te krijgen...zo zie je maar weer....weer wat geleerd...:bounce:

GEEN ZAKJES GEMENGDE GROENTEN VOOR OORTJE...:whistle2::whistle2::whistle2:

aangepast door kaatje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kaatje, er bestaat zelfs een speciaal boekje over hoe konijnen te maseren...

Het is wel in het Engels, maar als je het wil, stuur me even je emailadres ,dan stuur ik het je door.

Verder kan ik me alleen maar aansluiten bij het belang van massages... Clicquot at met nieuwjaar ook ineens niet meer , massage en een paar afgedwongen rondjes in huis en ze was na 2 uur weer de oude...

aangepast door Caroline
Link naar reactie
Delen op andere sites

graag caroline, ik stuur je even een pb! ik heb me er nooit inverdiept, hoewel ik er dus wel achtersta, maar ik hoef daar bij veel mensen niet mee aan te komen in onze praktijk...aan de andere kant....ga ik eral vanuit dat mensen het toch niet doen...dus dat is van mij ook niet helemaal correct...ga er meteen mee aan de slag, ik kan in ieder geval eens alles duidelijk op papier zetten en het een en ander naar buiten uitdragen....mooie duidelijk foto´s erbij....ja...nieuwe missie!

SP: de hele buik is prima hoor! je merkt vanzelf waar ze pijnlijk is, maar het moet toch door het hele darmstelsel dus de hele buik meepakken is alleen maar goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .