Ga naar inhoud

mag een konijn walnoten ??


lisa(L)fluffy

Aanbevolen berichten

een beetje een domme vraag hoor:S

maar mag een konijn af en toe een kruidnoot

want ik heb net de laatste zak kruidnoten opengemaakt en er was 1 op de grond gevallen en me konijn is er mee vandoor gegaan

maar ik zie dat die er helemaal gek op is en komt steeds me achterna voor meer

maar ik wil het niet geven omdat ik bang ben dat het schadelijk is en omdat het mijn laatste zak is:PxD

Link naar reactie
Delen op andere sites

een beetje een domme vraag hoor:S

maar mag een konijn af en toe een kruidnoot

want ik heb net de laatste zak kruidnoten opengemaakt en er was 1 op de grond gevallen en me konijn is er mee vandoor gegaan

maar ik zie dat die er helemaal gek op is en komt steeds me achterna voor meer

maar ik wil het niet geven omdat ik bang ben dat het schadelijk is en omdat het mijn laatste zak is:PxD

Domme vragen bestaan niet. Ik neem aan dat jij ook wel eens iets gevraagd hebt waar anderen het antwoord wél op wisten.

Jammer dat deze vraag belachelijk gemaakt wordt omdat sommigen hem als 'dom' bestempelen.

Ontopic: Ik zou een konijn geen noten geven, lijkt me niet goed voor ze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat deze vraag belachelijk gemaakt wordt omdat sommigen hem als 'dom' bestempelen.

Oh, maar zo was mijn reactie inieder geval niet bedoelt hoor.

Ik bedoelde meer dat ik het maar gewoon bij konijnenvoer hou. Ik weet dat ze dat wel mogen, zo kan ik niets voeren wat verkeerd is :love:

Een kruidnootje perongeluk laten vallen kan toch gebeuren? Als je het dagelijks als eten zou geven zou het anders zijn :whistle2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

een beetje een domme vraag hoor:S

maar mag een konijn af en toe een kruidnoot

want ik heb net de laatste zak kruidnoten opengemaakt en er was 1 op de grond gevallen en me konijn is er mee vandoor gegaan

maar ik zie dat die er helemaal gek op is en komt steeds me achterna voor meer

maar ik wil het niet geven omdat ik bang ben dat het schadelijk is en omdat het mijn laatste zak is:PxD

Nou kruidnoot valt nog mee... mijn vriend heeft vandaag oliebol aan mn echtpaar gevoerd! :duivel:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, maar zo was mijn reactie inieder geval niet bedoelt hoor.

Ik bedoelde meer dat ik het maar gewoon bij konijnenvoer hou. Ik weet dat ze dat wel mogen, zo kan ik niets voeren wat verkeerd is :love:

Een kruidnootje perongeluk laten vallen kan toch gebeuren? Als je het dagelijks als eten zou geven zou het anders zijn :whistle2:

Ik had het ook niet over jou. :)

Ik hou het zelf ook lekker bij konijnenvoer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou kruidnoot valt nog mee... mijn vriend heeft vandaag oliebol aan mn echtpaar gevoerd! :duivel:

Een hele oliebol? Ik weet niet of het gezond is (lijkt me alles behalve gezond) maar het echtpaar zal zeker enigsinds aangekomen zijn :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat deze vraag belachelijk gemaakt wordt omdat sommigen hem als 'dom' bestempelen.

heeft u het over mij:$

ik had het niet over de vraag: of ze walnoten mochten

maar over de vraag: of ze kruidnoten mogen(wat ik dom vind van mij want dat is iets wat ik hoor te weten)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal voor ons wel meevallen ook hoor, wij eten dingen met veel meer vetten in! Mijn mama geeft mij ook altijd noten als gezonde knabbel voor tijdens het blokken,mmmm. Maar ik denk dat het voor konijntjes toch vettig is.

Anders moet je eens googelen. Ik had ingetypt: noten konijn

En ik bij konijnenforum.nl zegt ook iemand dat het te vettig is. En bij dierenartsenpraktijk frielink ook. Verder ben ik nog niet.

Maarja een klein beetje zal wel geen kwaad kunnen hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .