Ga naar inhoud

elvis is nog steeds ziek (denk ik)


merelvandijke

Aanbevolen berichten

zols jullie waarschijnlijk weten was elvis een maand geleden erg ziek en was gestopt met eten. hij eet tegenwoordig weer goed, maar zijn keutels zijn nog steeds heel erg klein. toen ik zijn kooi verschoonde lagen er na een uur nog geen keutels in! er zitten weinig tot geen haren in zijn keutels. is er iets zoals wormen ofzo wat invloed heeft op de keutels?

dan nog eens iets. mijn ouders hebben gezegd dat elvis NU naar buiten gaat, geen tegenspraak mogelijk. ik weet dat dit eigenlijk niet kan, vooral nu hij toch met die keutels zit, maar de wil van mijn ouders is nu eenmaal wet en er is geen tegenspraak mogelijk! maar goed, hoe ga ik dit nu doen, aangezien het geen optie is om hem binnen te houden? eerst in de schuur en dan naar buiten ofzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je misschien een kacheltje die je dan in de schuur kan zetten? En als ik jou was zou ik morgen even lang de DA gaan. Hoelang zijn de keutels al klein??

Mijn inmiddles overleden konijn Snuffie die heeft wormen gehad, maar de groote/vorm werd er niet anders door...

aangepast door Alicia
Link naar reactie
Delen op andere sites

Merel...ik zou hem nu maseren en zorgen dat hij gaat keutelen en met je ouders duidelijk afspreken dat hij naar buiten gaat, zodra het niet meer zo vriest, over een week of 2 dus... Leg hen uit dat de temperaturen nu gewoon uitzonderlijk laag zijn en hij dat mogelijk niet overleefd nu. Gewone winter ok, maar vriestemperaturen tot -10 zijn echt niet goed voor een konijn wat al een tijdje binnen zit en niet 100% is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .