Ga naar inhoud

Veel blindedarmkeutels..


Sascha

Aanbevolen berichten

Hoi hoi,

Ik merk al een aantal weken dat Moby en Sam erg veel bdk niet opeten. Ze lopen er overheen, dus de hele vloer wordt er vies door. Maar ik maak me natuurlijk het meeste zorgen over hun. Ik weet niet wie van de 2 zoveel bdk laat staan. Ik geef ze al een tijdje geen groente, en ik ben overgestapt op ander voer. Ik geef ze elke dag 3/4 kleine handjes biks want ik weet niet hoe veel ze precies wegen. Ze krijgen natuurlijk ook onbeperkt hooi.

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen goede weegschaal om ze op te wegen.. Voor sinterklaas heb ik een keukenweegschaal gehad die tot 500 gram gaat, en onze gewone weegschaal geeft het gewicht volgens mij niet goed aan... Ik zal wel even wegen hoeveel biks ik ongeveer per dag geef, en dan kijken naar het gemiddelde gewicht van een teddy widder en een teddy dwerg.

aangepast door Sascha
Link naar reactie
Delen op andere sites

Worden jullie konijnen nooit gewogen bij de DA dan, tijdens hun entingen en controles?

Ik geef eerlijk gezegd ook niet afgemeten biks hoor, geef ze al een tijd hetzelfde en daar gaan ze goed op. Ze blijven mooi op gewicht, zijn niet te dik en te dun en zien er keurig uit volgens de DA. Ik heb het eigenlijk vanaf het begin op mn gevoel gedaan, als ik ze meer biks geef (want volgens mij geef ik te weinig volgens de 'standaard') eten ze hun hooi niet meer voldoende..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .