Ga naar inhoud

Snuffel is nu bij de DA...


meroke

Aanbevolen berichten

Heb na m'n werk onmiddellijk gebeld. Snuffeltje is terug wakker !!! :party: Een hele opluchting.

De DA was héél druk bezig en zou me vanavond nog terug bellen voor meer details.

Ik kan niet wachten tot ik haar terug mag ophalen!

Ze moet normaal 1 nacht blijven, maar omdat ik haar pas gisterenavond kon binnen doen moet ze 2 nachtjes blijven omdat ze dan vandaag pas de castratie kan doen. De DA wou haar dus na de castratie nog een nacht houden om te zien of ze wel goed eet en zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi, héél mooi! :) Ik mocht Fluffie niet verwerken in onze kerstkaart (nu ja, ondertussen zijn ze ook met 2 natuurlijk) maar ze komt wél 3 keer voor in onze jaarkalenders ;)

Goed dat ze al weer eet! Moet eigenlijk 'n raar zicht zijn, 'n nijn aan 'n infuus? 't Zal snel morgenvroeg zijn :yes: Moet je trouwens eens vragen hoe haar baarmoeder er uit zag - waarsch was er nog wel iets te zien van de ontsteking ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat denk ik ook wel.

Nijntje haar baarmoeder is er afgelopen september uitgehaald omdat ze baarmoederontsteking had.

Er zaten allemaal grote kloten bloed in haar baarmoeder en de baarmoeder zelf was ook onwijs groot en dik. De dierenarts stond er zelf van te kijken hoe goed ze zichzelf al die tijd had gehouden, want aan Nijntje zelf merkte je helemaal niks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hehe Kimmi, ik wil mijn jaarkalender ook vol steken met foto's van snuffel... maar moet 'm nog maken :)

Vond het inderdaad ook raar klinken... snuffel aan een infuus. Ik zal ze ook nog AB moeten geven als ze terug thuis is. Zal ook weer lastig worden.

Zal er eens om vragen hoe het met haar baarmoeder was... ben er ook wel benieuwd om.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben snuffel zo pas gaan ophalen. Het gaat goed met haar. Al moet ik natuurlijk wel in de gaten houden of ze blijft eten.

De baarmoeder zag er niet echt onstoken uit maar bevatte veel slijmen.

Ik moet haar nog dagelijks AB & pijnstiller geven en indien nodig dwangvoeren.

Wel even geschrokken toen ik de rekening gepresenteerd kreeg... 250 euro !!! pfff wat een konijn je allemaal niet kost. Gelukkig is ze het wel waard, onze lieve snuffel :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amaai patat...goed doorgerekend... Ik heb in België 150 euro betaald, medicatie inbegrepen. Nu is ze wel 2 nachtjes gebleven,dus daar mag ook iets voor gerekend worden. Maar eigenlijk vind ik het wel echt duur...

Maar het belangrijkste is natuurlijk dat ze weer gezond wordt en zo te lezen gaat dat de goede kant op! Eet ze nog steeds goed uit zichzelf?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .