Ga naar inhoud

Weer problemen met Flower


Gast

Aanbevolen berichten

Met Flower leek het even beter te gaan, maar toen ik net ging kijken had ze niet al haar groente opgegeten (portie van gisteravond), geen biks, BDK laten liggen en ik vond maar een paar kleine keutels. Ze is verder wel levendig maar dit ziet er niet goed uit. Ik weet niet precies hoe laat mijn ouders thuis komen maar ik wil vandaag nog naar de DA! Ik hou jullie op de hoogte!

aangepast door Gast
even iets toegevoegd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb haar net nog zien eten, maar niet zoveel, het is toch wat. Ik kan morgenmiddag pas naar de DA. Vanavond en morgenochtend voordat ik naar school moet (gelukkig niet zo lang) zal ik nog kijken of ze wat eet of wilt eten. Bedankt allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze heeft in de tussentijd nog wel gegeten, niet zoveel als ik van haar gewend ben dus we gaan voor de zekerheid vanavond langs de dierenarts. Ik kan om 7 uur terecht. Ben benieuwd wat ze vinden, als ze iets kunnen vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien mag ik het niet zeggen, maar het is goed als ze iets vinden. Dan weet je wat er aan de hand is en dat haalt altijd veel onzekerheid weg. Dat had ik tenminste toen bij nijn na het tweede onderzoek pas duidelijk was wat ze had (ze dachten eerst dat ze myx had ivm dikke ogen). Succes in elk geval en veel beterschap voor Flower.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het ook goed als ze iets vinden hoor, dat hoop ik eigenlijk ook. Maar ik hoop dan natuurlijk ook dat het iets onschuldigs is wat behandelbaar is. Want nu zit ik ook maar met de onzekerheid wat er nou is hè. Bedankt hoor :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had wel begrepen dat je het zo bedoelde hoor, geen zorgen ;)

Inmiddels ben ik terug van de dierenarts. Hij heeft niks kunnen vinden, gebit was prima, geen gedoe in de buik, geen benauwdheid o.i.d. Hij maakte zich wel zorgen want dit klopt natuurlijk niet. Ik moet in de gaten houden of Flower niet teveel drinkt (kan nierproblemen of suikerziekte hebben). Voor nu heb ik metacam meegekregen, omdat ze misschien toch pijn kon hebben ergens (ze was toch wat stiller geworden dan normaal) en Motilium vloeistof om de eetlust te stimuleren. Metacam 2x per dag en Motilium 3x per dag. Komt goed uit dat ik nu vakantie heb, extra aandacht voor mijn konijn.

Wel vervelend dat ik nu nogsteeds niet weet wat het is. De dierenarts zei ook dat ik er rekening mee moest houden dat het ook opeens over kan zijn... Maar ik hou de moed er nog in ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed zeg! Dat is het voordeel van vakantie ja. Nijn heeft nu 2 maanden een ontstoken oog. Ik ben blij dat ik thuis werk, het in de gaten kan houden en op tijd het zalfje erin kan smeren. Hopelijk komt alles goed met Flower en is het, zoals de dierenarts zei, "zomaar" weer voorbij en werken de medicijnen. :bunny1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij zei dat of gewoon over kan gaan, of met Flower over kan gaan (als in overlijden)

Maar ik hoop dat het goed komt natuurlijk, toen ik haar net nog heel even in de vervoersmand zette begon ze te protesteren. Gekke meid. Gelukkig doet ze niet moeilijk met het geven van de medicijnen. Ik hoop zo dat het goed komt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze heeft haar ochtend en middag medicijnen al gehad. Ze werkt echt totaal niet tegen. Lekker handig :) Ik zie dat ze nu al een stuk meer opleeft, zie ook al een paar mooie keutels ertussen liggen, het gaat al de goede kant op. Ze moet nu alleen nog wel flink aankomen en dan op gewicht blijven. Maar op deze manier kan ik de hoop erin houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vergeleken met gisteren is er niet veel verschil. Het groen van gisteren was vanmorgen wel helemaal op, maar van het biks eet ze niet veel. Dat deed ze sowieso al best weinig maar goed. Ze is wel lekker levendig en knuffelig, dus wat betreft zie ik wel dat ze zich nu wat beter voelt. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .