Ga naar inhoud

heeft iemands konijn dit ook?


KeLLy___x

Aanbevolen berichten

Ik wis niet waar ik het moes zetten gezondheid of voeding maar merk vanzelf wel :yes:

maar waar het om gaat

Chica kan echt nergens tegen ze kan alleen goed tegen andijvie en voor derest kan ze nergen tegen als je haar een mini stukje van iets geef witlof/peen enz. dan heeft ze al plakpoep heeft iemand konijn dit ook? kan je haar wel laten wennen aan andere soorten groenvoer of is ze gewoon heel gevoelig en kan ik beter maar alleen andijvie geven maar ze moet ook wel een beetje variatie hebben in haargroenvoer vind ik maar dta kan nu niet want dan is ze gelijkvanslag dus wat kan ik doen of ik het niet erg als ze allen andijvie als groenvoer krijg

volgens mij is het wel een beetje onduidelijk maar dan moet je maar vragen wat je niet snap alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

zal het nog even met leestekens doen misschien wat duidelijker

Ik wis niet waar ik het moes zetten gezondheid of voeding maar merk vanzelf wel .:yes:

maar waar het om gaat:

Chica kan echt nergens tegen ze kan alleen goed tegen andijvie en voor derest kan ze nergen tegen!.

als je haar een mini stukje van iets geef witlof/peen enz. dan heeft ze al plakpoep.

heeft iemand konijn dit ook?

kan je haar wel laten wennen aan andere soorten groenvoer, of is ze gewoon heel gevoelig en kan ik beter maar alleen andijvie geven?

maar ze moet ook wel een beetje variatie hebben in haargroenvoer vind ik, maar dat kan nu niet want dan is ze gelijk van slag.

dus wat kan ik doen?

of ik het niet erg als ze allen andijvie als groenvoer krijg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cookie bleek ook overgevoelig voor alles wat groen is, helaas heb ik ook moeten afkappen met de groentes en het gras word bestraat.

Het enige wat ze nog krijgt is smorgens een stukje wortel en dat is dan ook het enige verse wat ze krijgen.

Het is heel sneu want ze zijn er zo gek op en Smokey die het wel goed verdraagt kan nu ook niks meer hebben, maarja het is het een of het ander, en om de haverklap gas is echt niet leuk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je wil beginnen met het opbouwen kan je het beste met groente beginnen dat makkelijk verteerd (bijvoorbeeld witlof of andijvie). Je begint de eerste dag met een stukje zo groot als een postzegel. Als dat goed is geef je de dag erna een klein beetje meer. Pas als een normale hoeveelheid goed gaat kan je op dezelfde manier met een andere groente beginnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .