Ga naar inhoud

Toch nog even over Jetje


milo

Aanbevolen berichten

In het andere topic had ik het al geschreven, vanochtend weer drie plakkaten in het hok.....Overdag zijn haar keutels prima, ze krijgt geen groen, al een paar dagen heel weinig biks en veel hooi. Vandaag heb ik haar helemaal geen biks gegeven. Nu ik haar es goed zit te bekijken vind ik eigenlijk dat haar vacht er niet mooi uitziet. Ze glanst niet en haar haren staan eigenlijk alle kanten op. Ook vind ik haar niet groeien. Ze was natuurlijk al erg klein, maar als ik het vergelijk met Teun, die groeide als een speer. Toch is ze niet mager en behoorlijk levendig. Ze kijkt helder uit haar oogjes. Ze eet alleen heel weinig hooi. Nu wel een beetje omdat ze niks anders krijgt, maar toch. Als ik zie wat Teun zit weg te kanen op een dag....

Hebben jullie een idee wat er aan de hand zou kunnen zijn? Tuurlijk ga ik naar de DA als het zo blijft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jetje heeft gisteren alleen hooi gehad. Vanochtend geen plakkaten maar wel heel veel blindedarmkeutels aan elkaar. (als drolletjes zeg maar) Of ze heeft er vannacht niet ingezeten of de ontlasting wordt toch beter met alleen hooi. Blijft het vreemd dat ze ze niet opeet. Ik kijk het nog 1 dagje aan met alleen hooi, en dan maar weer een ritje naar de da. Wat ik over coc las, zo ziet het er toch niet uit. Geen slijm etc. Ik las ook dat konijnen altijd wat coc "beestjes" bij zich hebben in de ontlasting en dat aan de hand van een ontlasting onderzoek niet met zekerheid gezegd kan worden dat het konijn ziek is. Lastig hoor....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .