Ga naar inhoud

morgen...


Aileen

Aanbevolen berichten

...worden de voortanden van Hummer (herplaats konijn uit de opvang) geslepen. Arme lieverd!! vanmorgen rond 11 uur toen ze eten kregen viel ons op dat ze een beetje raar deed eten, Dus even gecontroleerd en ja hoor! De onderste tanden zijn te lang!! De een is langer dan de andere. De boventanden heb ik niet kunnen bekijken.

Ervoor gebeld en gezegt dat we hummer zsm willen laten helpen anders stopt hij een deze dagen met eten ofzo. dat willen we natuurlijk voorkomen.

Dus morgen mag hij!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo het is inmiddels alweer achter de rug!!

Helaas denken ze dat de voor tanden een keer eruit moeten. De tandjes staan niet op elkaar maar juist naast elkaar. Ze denken dat het niet meer goed komt, maar we moeten over 3 weken ongeveer weer even terug komen om de tandjes te laten controleren.

Hij heeft gelukkig geen haakjes op de kiezen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de tandjes naast elkaar staan dan had de opvang dat toch gezien?

Of is dit later ontstaan?

De opvang heeft ons er niks over vertelt, dus denk dat dit later is ontstaan? De ondertanden lopen richting naar buiten en dan weer naar binnen (krom dus). Het ziet eruit als olifantentanden.

over 3 weken moeten we terug en misschien zal het weer geslepen moeten worden (afhankelijk hoe de tanden staan), als dat dan nog niet goed komt hebben ze ons aangeraden om de voortanden te laten trekken.

Ik ga het vragen of dat later is ontstaan of dat hij dit altijd al gehad moet hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was erbij toen Hummer gecontroleerd was door de DA. Hij heeft ook de tanden gecontroleerd maar toen was alles goed. Ik had net even niet in de gaten dat dit Hummer uit Eindhoven is.

Oke dank je! Dan is dat later gekomen. Grote kans (denk ik) dat het goed komt met zijn tanden. Dat hoop ik wel in ieder geval.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .