Ga naar inhoud

te koud


Nalientje

Aanbevolen berichten

hou hem gewoon goed in de gaten ,als je het niet vertrouwt bel je de dierearts terug ,simpel

maar hij is meschien nog wat suf van de narcose ,heeft hij nog gegeten voor dat hij ging ?

hij moet vanavond toch wel wat gaan eten,.

heb je iets in huis wat hij heel lekker vind ,peterselie of zo ,geef je hem dat ,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hij heeft gewoon gegeten voordat hij ging! Hij is zot op witlof maar daar doet hij nu ook niks mee. Ik laat hem even met rust en als het dan niet beter wordt bel ik straks nog even de dierenarts. Ze zeiden wel dat hij wat suffig zou zijn nog, maar zo ken ik hem niet... zo zielig :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebben ze hem pijnstilling gegeven voor na de castratie? Dat zou ik eerst even vragen, en als ze dat niet hebben gegeven moet je wat gaan halen. Dan kun je voor de zekerheid gelijk dwangvoer meenemen als ze dat hebben, dan heb je het in ieder geval gelijk in huis mocht het nodig blijken te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet echt, ik heb niet bijzonder veel ervaring met castraties maar de vier rammen die ik tot nu toe heb laten castreren gingen al sneller eten. Wat suffig en van slag is volgens mij wel normaal. Pijn zorgt ervoor dat ze niet willen eten, dus pijnstilling is zowat het eerste dat je moet proberen nu. Op zich hoef je nu nog niet in paniek te raken, maar je kunt beter voor niets goed voorbereid zijn dan straks met een probleem zitten omdat je je niet hebt voorbereid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ons konijn is vorige week gecastreerd. Ik bracht hem om 8.45 weg en mocht hem echt niet eerder ophalen dan 16 uur zodat ze alles goed in de gaten konden houden toen hij bij kwam.

Van de week moest hij helaas weer onder het mes maar, toen ook weer hetzelfde verhaal, 16 uur pas ophalen.

Misschien is dat ook weer bij elke da verschillend natuurlijk.

Ik weet niet of je een supermarkt in de buurt heb maar, een potje babyvoeding wortel schijnt ook te werken als ze niet eten. Kan je met een spuitje geven.

Heel veel succes en sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag dat? anders kan ik altijd wortel pureren of biks papje maken. Die spuitjes kan ik halen bij DA?

Misschien verschilt dat per DA ik weet het niet. Ik heb van te voren alles uitgezocht. Hoeveel procent er fout is afgelopen, de vraag gesteld of ze nuchter moesten zijn en waarom niet? Misschien toch maar die spuitjes even halen...

hij is nu weer van zijn kruik af gaan liggen. Nog steeds koude oren

Link naar reactie
Delen op andere sites

normaal als het een konijnkundige diere arts is ,zal hij pijnstilling gehad hebben

denk alleen dat jij hem erg snel naar de operatie bent mogen gaan halen ,en dat hij daarom nog erg suf is geweest ,

zou hem gewoon ff in de gaten houden ,en indd wel zeorgen dat je dwangvoer in huis hebt voor het geval dat ,

anders bel eens naar de diere arts en vraag of hij pijnstilling gehad heeft .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa :) en net uit een bakje gedronken! En wat witlof. Biks heb ik hem nog niet zien eten maar dat komt wel. Hij leek zo suf maar was nu al in zijn handdoek aan het knagen, grapjas! Denkt ook nu heb ik de kans... haha!

Ben benieuwd hoe het morgenochtend gaat :) Maar ik denk dat het helemaal goed komt!

Hij had wel pijnstillers gehad, maar moest nog even uitslapen denk ik!

Bedankt voor het medeleven!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .