Ga naar inhoud

help,nieuw konijn wil niet eten!!


robbiekomvoor

Aanbevolen berichten

in een vorig topic heb ik verteld over de tragische dood van guus.omdat ''pollewop''alleen achterbleef heb ik toch besloten om een nieuw konijn aan te schaffen,een schattig hangoortje.maandag laat in de middag heb ik hem opgehaald en dindagochtend is hij gecastreerd.het viel me maandag avond al op dat ie slecht at,hooguit een blaadje sla,maar nu eet meneer niets meer [of hij moet stiekum wat van het stro geknabbeld hebben] van alles heb ik geprobeerd,paardebloemblaadjes,een knabbelstaafje met honing,een stukje komkommer,vers hooi,konijnenbix,nee hoor,helemaal niets,hij probeerd het zelfs niet! bij de stadsboerderij waar hij vandaan komt,was er niks aan de hand,daar zat ie al een tijdje,hij is trouwens wel vrolijk en opgewekt en ook zijn tanden lijken oke,de castratie wond ziet er ook prima uit,dus daar zal het waarschijnlijk niet aan liggen.ik begin me nu toch wel zorgen te maken,wat zou dit kunnen zijn? en heeft iemand misschien tips?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na 3 dagen zijn zijn darmen leeg en gaan stil vallen.....

Maar even mijn persoonlijke mening als ie de dag voor de operatie niet goed eet moet je een konijn nooit laten operen.....hij moet met een volle maag geopereert worden.

dus ga snel naar de da terug.

dwang voer en pijstilling halen daar naast darm middelen primperite en siseral.

Van de pijnsilling op zich gaan ze vak al eten en geef hem groen wortel loof rucolla,witlof ect.....dat eten ze eerder dan brokjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .