Ga naar inhoud

Help alsjeblieft Wat moet ik doen met hem?


Shan

Aanbevolen berichten

hee,

ik ben een beetje gestrest men nijn is ziek

zen oog is heel dik en op zijn neusje zitte korsten

en hij heeft diaree het is aan zen kontje

en ik ken pas morgen naar de DA omdat ik zo

naar een begravenis moet van mijn vriend zen oma

Weezel probeert het schoon te maken maar het lukt hem niet

hij doet ook heel sikkenurig

hmm tips ofzo voordat ik nr de DA ga morgen vindt hem zo zielig

groetjes shanui :frown:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is natuurlijk niet zo'n makkelijke situatie.

Misschien kan je de DA eens bellen en uitleggen dat je vandaag moeilijk kan langskomen. Misschien mag je hem wel brengen, dat hij er straks ofzo naar kan kijken.

Dan ben jij ook veel geruster vandaag.

Veel sterkte!

aangepast door zwarte panter
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hij is geent en ik kan niet vanavond ik ga over een uurtje naar De begravenis dan is er eerst een rauw dienst en kun je nog kijken in de kist een dan pas is het zover

eer dat ik terug ben is het 8 uur ofzo denk ik als het eerder is ken ik wel denk ik.

heb je een vermoede kelly dat je vraagt of weezel geent is ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat ik voorop stellen dat ik geen dierenarts ben en ik dus ook niet kan zeggen wat hij heeft.

Ik stel veel vragen om zo aan meer informatie te komen.

Mijn vraag of hij ingeent is naar aanleiding van jouw beschrijving van dikke dichte ogen en een vieze korsterige neus.

Wanneer is je konijn voor het laatst geent?

Het enige advies dat ik je kan geven is om te zien dat je zo snel mogelijk bij een dierenarts komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ow wat ook een probleem is mijn DA is nou niet echt konijn kundig vindt ik

wandt de laatste keer had ik men kleine konijntje en die was ook ziek en die had diaree en soort van velamming denk ik viel steeds maar neer gaf ze dwang voer mee

wat niet hielp ofzo en nog iets en hij ging toch dood binnen een week

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ik heb er 1 in Rdam gevonden ik moet helaas nu naar de Begravenis en mijn moeder wil er niet heen omdat ze moe is.. kben nu nogal kwaad en weet nu niet eg wat ik moet doen dus wordt het morgen ochtent vroeg lijkt mij

nou ik ga groetjes tot vanavond

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben machteloos door mijn ouders ik ken pas half 5 terecht omdat mijn moeder persee mee wil en het gaat nog wel met hem hij is stil heel stil ik hoop zo dat hij het red anders verwijt ik het naar mijn moeder het is dan echt haar schuld als weezel overlijd ik ben echt zo kwaad nu omdat ik nog niet eens bij de DA ben geweest

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .