Ga naar inhoud

biks


pampam

Aanbevolen berichten

oke het zit zo: overal lees ik 25-30 gram per kg lichaamsgewicht op een dag , maar meneer hier heeft geen precieze weegschaal, wel zo een keukenweegschaal maar een hele oude die bijna onleesbaar is.

dus ik zou het heel aardig van iemand vinden als hij/zijn een foto maakt van hoeveel gram ongeveer nodig is voor een konijn van 1,5-2 kg.

alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wel eens tips gelezen om biks af te meten met bijvoorbeeld een leeg blikje van tomatenpuree of zo'n bakje van een waxinelichtje, helaas staat er in die stukjes nooit duidelijk bij hoeveel gram dat dan is. Maar misschien kan iemand dat eens meten.

Ik moet bekennen dat ik het eigen nooit echt gewogen heb, maar ik heb gewoon begonnen met uitrekenen met hoelang ik met een zakje voer moest doen en dat kwam steeds redelijk netjes uit. (In het begin had ik van die kleine zakjes schepvoer, dat is daarvoor wel makkelijker, maar nu gaat het met een 3 kilo zak ook goed.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ JoBoris76: heb jij zelf ook hope farms rabbit super?

ik kan geen groot genoege plaatjes op internet vinden om te zien hoe die biks er precies uitziet, want als het ongeveer dezelfde grootte/dichtheid van mijn biks is dan zou dat wel handig zijn.

Dus als jij dat hebt zou je dan een foto kunnen maken? of jij moet toevallig wel een goede foto op internet vinden, dan hoeft dta natuurlijk niet meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ JoBoris76: heb jij zelf ook hope farms rabbit super?

ik kan geen groot genoege plaatjes op internet vinden om te zien hoe die biks er precies uitziet, want als het ongeveer dezelfde grootte/dichtheid van mijn biks is dan zou dat wel handig zijn.

Dus als jij dat hebt zou je dan een foto kunnen maken? of jij moet toevallig wel een goede foto op internet vinden, dan hoeft dta natuurlijk niet meer.

Ik heb de nieuwste SuperTrio en nog de "oude" Super. Zal zo even kijken of ik een foto kan maken. Het is nl. nogal donker in huis hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .