Ga naar inhoud

2 Konijnen net 10 weken oud


Cheyenne

Aanbevolen berichten

Ik heb afgelopen week 2 dwergkonijnen gekregen. Ze zijn nu 10 weken oud.

Eentje is behoorlijk groot geworden maar de andere is nog steeds zo klein als 1 week geleden. Ook houd zij af en toe het kopje een beetje scheef. Maar niet zo erg als bij cuniculi. Haar oren ruiken niet vies. Ze eet en drinkt goed.

Blind is ze ook niet.

Wie kan mij een advies geven.:$

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

de oren zijn in orde. Maar we weten het nu. De wervelkolom is in het begin scheef gegooid. Als je met de vinger erover hen gaat kun je het voelen.

De da zei je hebt een echt kreupeltje. Maar verder is ze gezond en eet goed. Daar ben ik heel erg blij om ook dat ze daarvan geen last heeft.

Ze rent net zo snel als haar zusje.:yes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

hai ook ik heb een nijntje van 10 weken en een bocheltje.. hij is al twee keer bij de dierenarts geweest i.v.m mijt en zijn bochel. Gisteren heeft mijn dierenarts mijn nijn gewogen en hij is goed aangekomen sinds 2 weken hij is nog ietsjes kleiner dan zijn broer. Wel werd mij verteld wat voor een gevolgen deze bochel zou hebben. doordat de bochel bovenaan zit zouden zijn longen als hij groter zou worden minder ruimte hebben, waardoor hij dus eerder moe zou zijn. Hij liet mij dit zien aan de hand van een tekening. Er is prima mee te leven, maar er zou een kans kunnen zijn dat hij eerder "dood" zou gaan, dit is namelijk ook het geval bij mensen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .