Ga naar inhoud

blind??


Lia

Aanbevolen berichten

Ik ken iemand die heeft een konijn die is geboren op 1 september net als het konijntje die ik leuk vind.

De moeder is wit met grijs plukken, vader dwergkonijn wild kleur. Beide hebben zwarte ogen maar het jong heeft donkere ogen met beide kanten soort van blauwig in het pupil. Kan het zijn dat ze blauwige ogen heeft omdat ze wit is?? of is ze blind?

En zo ja kunnen ze ermee oud worden? en waar moet je rekening mee houden?

Maar hoe kan je zo iets testen voordat je uberhaupt naar de da hoeft te gaan??

ps: OOK dit geld voor een ander persoon , komt niet van mij af

gr lia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stond dus wel hier in het forum, kon het niet vinden.

Maar ik werd er niet wijzer op, het lijkt wel dat deze persoon heel iets anders zag bij haar konijn. Maar als een konijn blind word is het toch meestal 1 oog? deze heeft het aan beide ogen. Als ik er weer ben zal ik even dingen testen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien is het handiger Lia, wanneer je mensen die vragen hebben ZELF naar BB laat komen om hun vraag te stellen ?

Het wordt wat onoverzichtelijk, ook voor jou, wanneer jij steeds met vragen komt die over anderen gaan waarna je een beetje boos wordt als je op vragen die vervolgens komen, geen antwoord weet...

Als mensen vragen hebben kunnen ze zelf ook op Google gaan zoeken, dat is niet aan jou om dit op te lossen, hoe lief bedoelt ook...

Dit kost jou meer energie dan goed voor je is..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .