Ga naar inhoud

Blindedarmkeutels laten liggen


ilse88

Aanbevolen berichten

Ik zit met een probleem en ik hoop dat iemand er een antwoord op heeft.

Babs laat sinds gister haar blindedarmkeutels liggen. Ze poept nu door heel de kamer, op de bank en in haar hok en eet ze niet meer op. Ik had er enkele verzameld en ze in een bakje in haar kooi gelegd. Ze had 's avonds nog eten gehad, en ik dacht, als ik die blinedarmkeutels nu in haar hok leg, eet ze die 'snachts wel op.

Nu kwam ik straks bij haar kooi en ze had ze niet opgegeten én er lag zelf alweer een nieuwe!

Ik heb haar ook nieuwe brokjes (ofja, die biks/mengvoer) gegeven, maar ze keek niet op of om..

Ze heeft wel net een stukje komkommer op (ik wilde kijken of ze uberhaupt nog wat at)..

Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn, of maak ik me te druk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja kijk, ik heb dus gemengd voer waar ik al het gedroogde brood uithaal (die oranje dingen) en alle andere dingen, zodat ze alleen de biks, mais en zaden eet. Maar nu eet ze ook bijna alleen die zaden en voor de rest laat ze die biks het liefste liggen. Eergister zakje biks gekocht van een kilo en dat meng ik nu door het andere. En sindsdien eet ze dus haar keutels niet meer! Lastige tante!!

Nu geef ik maar weer het oude voer, minder extra groente (tot ze weer keutels eet) en dan beginnen met minimaal mixen.. Hopelijk is dat een oplossing..?

Link naar reactie
Delen op andere sites

groente eet ze wel en hooi ook. Ze laat gewoon wat eten staan. Maar misschien moet ik gewoon minder geven. Ze is pas 2 maanden en ik geef 2x 20 gram per dag.. ik probeer gewoon wat te minderen. Hopelijk werkt dat.

kunnen konijnen trouwens de hik hebben? Net zat ze op de grond enkele seconden te lichtelijk te schokken... alsof ze de hik had.. :arf:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .