Ga naar inhoud

Mijn konijn heeft wingum op.


knijntje

Aanbevolen berichten

Mijn konijn heeft een winegum (kleintje) die op de tafel lag opgegeten!! Ik wist helemaal niet dat ze zo hoog kon springen en was er op tijd bij voordat ze de rest ook op had. Ze heeft er dus eentje op. Is dit echt schadelijk? Ik snap dat het niet goed is voor het beestje en ja ik moet alles wat ze op kunnen eten wegleggen en dat doe ik 9 van de 10x ook. Moet ik hiermee naar de dokter en zn maagje leeg laten pompen ofzo?

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

maag leeg pompen lijkt me wat erg ver gaan ,zou alleen opletten dat hij je niet enorm aan de diaree van raakt ,aangezien een winegum toch wel erg erg zoet is en vol met suiker zit

hou hem gewoon goed in de gaten of hij goed blijft keutelen en eten en drinken ,.

vraag me af hoe een konijnen een wine gum eten kan ,dit plakt toch heel erg ?

of meschien heeft hij het in een keer helemaal doorgeslikt ,?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk niet dat het erg veel kwaad kan hoor, zeker niet als het een kleintje was.

Cookie dronk wel eens dubbelfriss, daar was ze gek op maar heeft nooit ergens last van gehad.

En buiten dat had ze nog wel eens een plant te pakken die niet goed behoren te zijn voor konijntjes.

Je moest is weten wat het konijn van mn zus al naar binnen heeft gewerkt..zouden ze als je de berichten moet geloven acuut dood van moeten blijven(bij wijze van spreken)

aangepast door sennepenneke
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok als je nu dit leest van Sennepenneke houd niet in dat je er nuchter over na gaat denken. Oh mijn konijn heeft dit gegeten/gedronken maakt niet uit.

komt wel goed, nee wees wel op je hoede wat hij heeft gegeten/gedronken en houd het in de gaten. Als je dat niet doet en je merkt dat je konijn ziek word weet je niet meer waar het vandaan kwam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .