Ga naar inhoud

castratie, hulp bij reiskooi


MissC

Aanbevolen berichten

Vandaag moet ons mannetje binnen om van z'n mannelijkheid verlost te worden.

Morgen wordt hij geopereerd en dan mag ik hem morgenavond weer ophalen.

Wat leg ik best in z'n reiskooi? Ik heb als "bedekking" een oude fleece genomen maar als hij daar op plast dan trekt dat daar natuurlijk helemaal in en wordt het hele deken nat. Ik wil er wel een bakje in zetten, maar dan mag dit niet te hoog zijn ik vermoed dat hij niet (zo goed) zal kunnen huppelen. Iemand tips of ideeen hoe ik dat het beste oplos?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren is mijn rammetje gecastreerd. Bij de dierenarts werd hij meteen uit de reismand gehaald en in een hok gezet. Ik vermoed dat dat bij de meeste dierenartspraktijken wel het geval zal zijn. Ik had in zijn reismand een oude handdoek gelegd. En ik had een bakje met lekkers meegenomen naar de dierenarts. Ze zouden dat meteen na de operatie bij hem neerzetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moos had een oude handdoek in zijn reiskooi en een tasje mee met lekkere dingen, zijn drinkfles (die de dierenarts vulde met water tijdens het wachten op de operatie en daarna), en een extra handdoek voor als hij mocht plassen. Ook had ik een fleecedekentje meegegeven voor na de operatie. Bij de dierenarts kreeg hij een kruikje erbij na de operatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hij is dus weg van gisterenavond en ik mis hem wel hoor

In de late voormiddag is het zijn beurt en ik mag bellen rond 14u. ze belt zelf als er iets niet loopt zoals het hoort.

Ik heb wel vertrouwen in haar, ze heeft zelf ook een konijn, dus denk wel dat ze er verstand van heeft. Ook haar uitleg heb ik getoetst aan de uitleg hier toen ik haar belde.

Nu is het afwachten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .