Ga naar inhoud

luca naar de DA


Daantje

Aanbevolen berichten

nou het waren een paar hectische dagen, op disndagochtend was het 3e ooglid van luca helemaal gezwollen en puilde helemaal uit. we hebben dus snel de DA gebeld en we konden langskomen. we kregen zalf mee en pijnstilling en moesten donderdag dan maar terugkomen. tenzij het erger werd of als hij niet at. vandaag leek het erger te zijn geworden dus gelijk weer naar de DA toe en daar moest hij blijven. omdat de DA vermoedde dat er meschien een gezwel achter het oog zat moest hij die middag al geopereerd worden. (was wel heel eng omdat hij onder narcose moest) bij die operatie is zijn oog en het gezwel/ontsteking verwijdert. hij was door de onsteking zo ie zo al bijna blind aan het oog.

nu moet hij daar nog een nachtje blijven en dan kunnen we hem morgen ophalen, hij moet dan vrijdag weer terugkomen voor een antibiotica spuit.

als het goed is is het nu over maar er bestaat ook nog een kleine kans dat het terug komt en dan is het niet goed! maaar we gaan voorlopig maar even ervan uit dat het verder allemaal goedkomt.

zo het is een heel verhaal geworden het gaat nu goed met Luca en hij moet de komende dagen maar heel erg verwend worden want hij heeft een hoop doorgemaakt.

maar nu vroeg k mij ook nog af zijn er nog speciale dingen die je moet doen voor het konijn als het aan 1 kant niks meer kan zien, aanpassingen in het hok. en kan hij dan weer gewoon samen met het andere konijn???

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje, wat een verhaal. Hopelijk gaat het nu beter met Luca en verwen hem idd maar lekker. Dat heeft hij wel verdient. Ik kan je verder niets aanbevelen mbt zijn visuele handicap. Ik weet alleen dat je niets in huis of de ren moet verplaatsen. Ik denk trouwens dat hij, als hij opgeknapt is, gewoon weer bij andere konijnen kan. Mogelijk dat ze hem kunnen helpen met zijn beperking of idg veel met hem knuffelen.

Beterschap voor Luca & succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het gaat nu nog heel goed met Luca, hij eet goed en is weer vrolijk. hij moet nog wel rust houden en elke 2 dagen weer bij de DA langs 10 dagen lang. ook heeft hij weer even bij bounty gezten. ze begonnen elkaar gelijk te likken en lagen weer heerlijk naast elkaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .