Ga naar inhoud

Help me!!!


Gast

Aanbevolen berichten

hallo,

bedankt voor het lezen van mijn berichtje

ik heb thuis een nestje van jonge konijntjes, ze zijn nu ongeveer 2 1/2 week oud, en knabbelen al een beetje mee aan het hooi en brood enzo...

nu was er 1 konijntje overleden in de 1e week, en vannochtend weer een. dus wij hebben de konijntjes binnen gehuisvest om ze wat warmer te kunnen houden.

licht er ineens 1 van de 5 in een hoekje, hij voelde koud aan en kon niet goed blijven staan.

dus ik snel gehandelt, kruikje erbij, suikerwater erin.

het leek allemaal goed te gaan, alleen was hij helemaal slap, had hij totaal geen spierkracht, en kon hij alleen op zn zei liggen.

net ging hij ineens achteruit, ik voelde hem trappen, en hij kreeg stuiptrekkingen en hij leek dood te gaan.

hij lag ineens stil, ademde niet meer, en ik voelde geen hartje meer :(

ik heb hem daar zitten reanimeren, en hem door elkaar schudden, heb echt alles geprobeert, toen ineens (na ongeveer 15 seconde) kwam hij weer terug !!!

hij ademde heel zwaar door zn mondje en kon nogsteeds niet staan, ook begon hij helemaal te rillen en te shaken.

ik ben hem blijven aaien en warmhouden, hij ademt nu rustig, maar ik moet wel telkens shecken of hij nog leeft :(

ik blijf zo nodig de hele nacht op om hem te verzorgen!!!

ik heb ervoor gekozen dat nestje te nemen, dus neem ik ook alle zorg op me!!!!

kan iemand me helpen?

een lief berichtje is al leuk!!!

ik houd jullie via dit topic op de hoogte

Link naar reactie
Delen op andere sites

heel errug bedankt voor je berichtje :D

ik ga zowieso morgen naar de DA...

ik heb trouwens ook nieuws:

22:19

het blijkt dus dat de moeder geen melk meer heeft, ze is ook magertjes enzo...

msr emo (zo heet de kleine, zieke) heeft net zn kopje opgetiltd :D

zoooo mooi en ik ben zoo blij nu :D

het is natuurlijk allemaal nog afwachten, maar het lijkt nu beter te gaan :)

ik houd jullie natuurlijk op de hoogte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik jou even op de hoogte brengen dan ?

Dit topic van jou: http://www.bunnybunch.nl/community/fokken-voortplanting/14101-fokken-niet-fokken.html

En lees dan even het berichtje van Anouk, geschreven op 11 augustus om 9.42

EN die van Petradhd...en van.....Yvet, die het al had over dode jongen.....en van nog zo wat mensen naar wie je niet wilde luisteren.......

Weet je meteen waarom het zo slecht afloopt voor je jongen...

aangepast door ZaZa
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .