Ga naar inhoud

vermagert?!


Aislin

Aanbevolen berichten

hey

nja kweet tis al weer een tijd geleden dat ik nog opt forum geweest ben, sorry.

Maar heb een vraagje. Het lijkt dat Azariah wat vermagert is, ofwel lijkt het zo omdat ze aant ruiven is kweet ni.

Kheb wel gemerkt dat ze haar korrels niet altijd op eet, ze krijgt iedere dag een wortels die ze wel op eet en dito voor de rozenbottel, ook heb ik gemerkt dat ze met haar tandjes knarst (zowel als ze in kooi zit als wnnr ik met haar aant fletsen ben) en soms nog een ander geluid maakt met haar tandjes (dit soms als ze gewoon op mn schoot zit), net alsof ze aan klappertanden is.

Ze eet soms wel stroo, maar niet genoeg nr mijn norm, drinken doet ze ook weinig, maar plassen daarin tegen eerste klas.

Weet iemand wat dit kan zijn? Ik zelf vermoed dat ze wat last heeft van haar maagje en zich daarom niet goed voelt.

Kga proberen om vandaag naar de dierenarts te gaan, want ze moet nog ingeent worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben gistere bij de da geweest en hij heeft haar helemaal onderzocht en ze is helemaal gezond verklaart, buitenuit dat haar poep wat gezwollen is en waar ze medicatie voor gekregen heeft.

hoe krijg je zo'n haarbal verstopping eriut?

Het voeder dat ze krijgt zou anti haarbal zijn(hoe het toch op de doos staat)

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .