Ga naar inhoud

Korstjes op oren


Jalke

Aanbevolen berichten

Onze Lobbes (hangoor, dus grote oren) heeft wat kleine niet ernstige korstjes op zn ooren (1 wat meer dan andere) je ziet ze niet echt alleen als je echt voelt en zoekt dan vind je ze ik zie hem er ook nooit aan, alleen wassen wat alle konijnen wel eens doen. Klinkt dit wat bekend?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of het een binnen of een buiten konijn is maakt voor enten niks uit.

BInnekonijnen hebben een net zo grote kans om de ziektes te krijgen als buitenkonijnen...

Ik wil niet gelijk zeggen dat het dat is... maar als hij niet geent is is dat wel iets waar je in je achterhoofd altijd even rekening mee moet houden.

Het kan ook net zo goed iets van mijt of schurft zijn....

kan je er eens een foto van maken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat bedoelde ik er ook niet mee maar dacht beetje extra info haha

Uhmm ik weet wat je bedeolt maar het is echt heeel klein en weinig en hij heeft nergens last van (bekende rijtje) poep, plas eten gaat allemaal goed. Ook niet echt vliegen of andere beesten hier en zijn hok wordt om de 3 dagen schoongemaakt, mocht je wat aan die info hebben haha (leer elke dag hier dus vandaar dat ik zoveel mogelijk info er bij zet) Oren zijn ook schoon etc zal foto proberen te maken maar denk dat je het niet ziet.

Jalke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .