Ga naar inhoud

vreemde poep


YvonneH

Aanbevolen berichten

Sisi was gisteravond al iets rustiger. Ze heeft gewoon haar biks gegeten maar minder hooi. Vanochtend vond ik haar echt rustig en heb haar even op tafel gezet en haar buik gemasseerd. Daarna heb ik haar los laten lopen en had ze eerst een beetje plakpoep (denk ik tenminste), zag eruit als wat dikkere bd keutels. Nu heeft ze daanet een enorme bal uitgepoept (zie foto) en daarna voelde ze zich beter. Ze zit soms stil en soms huppeld ze lekker rond en maakt binkies. net dacht ik dat het beter ging en toen zag ik een paar natte keutels, een paar kleinere hardere keutels met wat slijm (een soort propje) en wat vocht. Ik vraag me af of ik dit nu moet zien als plakpoep (ze heeft gister 1 blaadje meer witlof gehad dan anders, een klein stukje meer bleekselderij en een stukje appel met prozyme voor de 3e dag achter elkaar) of toch een beginnende verstopping, vanwege ook kleinere keutels en het slijm?

Iemand ideen? Ik vraag me af of het nu dus verstandig is om alleen hooi te geven of juist wel gewoon ook groen (ze heeft nu een beetje wortelgroen en peterselie) en biks vanavond.

Hier 2 foto's van die bal:

1_14092008385.jpg

Hier met een gewone keutel van Fuz ernaast:

1_14092008387.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .